Politica de retur
Cum se returnează un produs?
Trimite un email la suport@freshpremium.ro și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare.
Poți returna produsele achiziționate de pe site fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor.
În cazul în care ai primit un produs diferit fata de cel comandat sau este defect, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în emailul de retur, în cel mult 30 de zile de la primirea produselor înapoi. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 3 zile lucrătoare.
Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător.
Produse care NU pot fi returnate:
- produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon valoric în valoare egala cu produsele inițial comandate.
- gift cardurile nu sunt returnabile; produsele cumpărate cu ajutorul unui gift card pot fi schimbate doar cu alte produse care se afla pe stoc sau cu un cupon de valoric în valoare egala cu produsele inițial comandate.